Wednesday, January 19, 2011

Ya Allah...

Aku masih dilanda demam... Entah bila akan berakhir penderitaan ini... sudah tidak terdaya aku bersin2 selang 20saat... Aku penat, aku etih... Pergilah wahai demam... Adakah ini semua dugaan untuk menguji keimananku? Jika itu tujuanMu, maka aku redha... Aku pohon kepadamu agar Kau sembuhkanlah hambamu ini segera.... sesungguhnya hanya kepadaMu ak meminta...

Apepun, ak dah pegi klinik td, jadi pada rkan2 yg mintak ak g klinik tu harap korg dah berpuas hati... Ak xmo la wat korg rsw plak kn... Xelok wat kwn2 rsw nie... Bnyk lg bnd dorg nk pk... Doakan la moge ak cpat sehat sepenuhnye ye kwn2... Boleh la hangout same2... 
(HopeAvatar: Xpadan ngan demam, nk Hangout gak lg tu)

"Andai hidup punca perpisahan,
biarlah mati menyambungnya semula.
Andai mati punca perpisahan,
biarlah hidup membawa erti yang nyata..."

Peace out! THAT'S IT!

p/s: masih mencari ketenangan hidup.

9 comments:

  1. Aik! boleh pulak men test2?

    ReplyDelete
  2. hehhehe.. daha wk swoh test.. hihiiih.. btw... hitam putih pilihan anda yewp? hihii...

    ReplyDelete
  3. Haha! Btol gak tuh... Kehkeh...
    A'ah... itam putih mmg masuk dgn tema blog nie...

    ReplyDelete
  4. damn hoper.. hati bertaman.. x cromok r cmni..

    ReplyDelete
  5. cesc: cromok2 gak bro, taman kne jage...

    miss F: ade lew... xpasan kew?

    ReplyDelete
  6. qila: ayt yg manew? yg besau bwh skali tu k? time kaseh...

    ReplyDelete